.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبری مدیر اجرایی ستاد یادواره شهدای گردان حمزه مطرح شد ؛
از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تا توزیع بسته های معیشتی به نیابت از شهدا گردان حمزه سیدالشهدا(ع)
شمال نیوز: علینژاد ازبرگزاری پنجمین یادواره سرداران و۳۱۳شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) ۵اسفندبا محوریت شهیدان حسن قورچی بیگی و ابراهیم جهان بین درمصلی تنکابن خبر دادو گفت: توزیع ۳۱۳بسته معیشتی، ۱۰سری جهیزیه وکمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیزبرنامه ریزی شد.
از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تا توزیع بسته های معیشتی به نیابت از شهدا گردان حمزه سیدالشهدا(ع)

به گزارش شمال نیوز، «ناصر علینژاد» امروز(30بهمن) در نشست خبری ویزه تشریح برنامه های پنجمین یادواره سرداران و 313شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه شهدای این گردان متشکل از رزمندگان برومند دوران دفاع مقدس از سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان می باشند، اظهار کرد: تلاش داریم هرساله این یادواره به میزبانی یکی از این سه استان برگزار شود.

 

 

 

مدیر اجرایی ستاد گرامیداشت یادواره سرداران و 313شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) به شیوع کرونا و اوج گیری امیکرون در کشور اشاره کرد و افزود: مقرر بوده این یادواره امسال به میزبانی استان گیلان برگزار شود اما به جهت اوضاع کرونایی این مهم محقق نشد و میزبانی به شهرستان تنکابن واگذار شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه ای یادواره هرسال با محوریت چند تن از شهدا و سرداران اثرگذار این گردان برگزار می شود، ادامه داد: پنجمین یادواره سرداران و 313شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) پنج شنبه ۵اسفند همراه با نماز مغرب و عشا با محوریت شهیدان «حسن قورچی بیگی» و «ابراهیم جهان بین» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با دریافت مجوز از ستاد استانی مقابله با کرونا در مصلی نماز جمعه تنکابن برگزار می شود.

 

 

 

علینژاد با بیان اینکه «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان سخنران این مراسم معنوی دعوت دارند، افزود: همچنین مداحی مهمانی لاله ها بر عهده حاج«محمد جزنی» است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در راستای این یادواره ویژه برنامه عصری با شعر ر مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن برگزار خواهد شد، گفت: ویژه برنامه شب خاطره نیز جهت اجرا در مسجد سلمان شهر تدارک دیده شد.

 

 

 

علینژاد  با بیان اینکه در آستانه نوروز به تعداد آمار شهدای گردان حمزه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ۳۱۳بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان غرب استان توزیع می شود، اضافه کرد: بحث تهیه ۱۰سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان نیز به واسطه برگزاری این یادواره شهدا در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

وی از تلاش ستاد گرامیداشت یادواره سرداران و 313شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) برای فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد و گفت: به نیابت از شهدای این گردان جرائم نقدی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد منتسب به خانواده های ایثارگران پرداخت خواهد شد تا زندانیان به آغوش خانواده بازگردند.

 

 

 

علینژاد با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا، افزود: در ایام برگزاری این یادواره سرکشی از خانواده معظم شهدای گردان حمزه نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

وی از چاپ کتاب خاطرات رزمندگان گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات والفجر هشت باخط شکنی گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در سال۶۴صورت گرفت و شهرستان قائم شهر ۳۰شهید در این عملیات تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

 

 

علینژاد به افتخار آفرینی رزمندگان گردان حوزه سیدالشهدا(ع) لشکر ویژه25کربلا در عملیات های کربلای ۵، والفجر ۱۰، کربلای یک مهران، کربلای ۱۰و... اشاره کرد و اذعان کرد: ماه های بهمن و اسفند ایام شهادت تعداد زیادی از شهدای این گردان می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.